Rühm 13 Teema: "VR võimalused ja tulevik" RETSENSIOON

 Kuna ma ise olen suur IT-fänn VR-tehnoloogiaga olin juba tuttav ja mul oli suur huvi selle kohta lähemalt lugeda.

Mul on väga hea meel, et nad mainisid AR ja MR-tehnoloogiat, sest inimesed ajavad nad sageli segadusse ega mõista erinevust.

Mulle tundus, et see tehnoloogia on väga uus ja leiutati selle üsna paar aastaid tagasi ning minu jaoks oli suur üllatus, et inimesed mõtlesid virtuaalreaalsusele juba 1965. aastal ja kui uuenduslikud olid  esimesi müügilolevaid VR-seadmeid - VPL DataGlove või Eyephone HMD. NINTENDO VIRTUAL BOY'st pole ma üldse kuulnud.

Mind üllatas ka see, et virtuaalreaalsust ei kasutata mitte ainult mängude jaoks, vaid ka: meditsiini, hariduse, kaubanduse, tootmise ja disaini ja arhitektuuri jaoks.

Mul on väga hea meel, et täna arendavad paljud kampaaniad virtuaalreaalsuse suunda, levitades seda massidesse ning muutes seda tehnoloogiat üha uuenduslikumaks ja kättesaadavamaks. Olid mainitud ka kõige suuremad VR arendajad: - Oculus VR, Google, HTC Vive, Unity, Microsoft, Samsung, Magic Leap, WorldViz. 

Ma ole täiesti nõus, et selle thenoloogial on suur tulevik ja selle valdkonna turul toimub mitmekordne kasv. Arvan, et virtuaalreaalsus on laialt levinud, kui seaded saavad täiesti juhtmevabaks ja pika tööajaga, parandavad vead (ähmane nägemine prillidest, liikumishaigus) ja teevad seadmed veelgi kompaktsemaks kui need, mida praegu turul näeme. Tänapäeval need entusiastid, kes VR prille ostavad, on selle tehnoloogia nagu  beetatestijad, kuna see on praegu väga palju puudusi ja kompromisse.

Комментарии

Популярные сообщения